Leren wat ú wilt en wanneer het ú uitkomt? 
In uw eigen werkomgeving of thuis? 
In uw eigen tempo? 
Met persoonlijke begeleiding, training en/of coaching? 
Met de voordelen van zelfstudie én klassikaal? 

Dat kan nú bij SellingNet met E-learning! 
Met E-learning combineren we de voordelen van zelfstudie, training én digitale begeleiding: 
- online leren waar en wanneer het ú uitkomt; 
- persoonlijke begeleiding van uw eigen e-coach; 
- ervaringen delen op de online leercommunity; 
- opdrachten afgestemd op uw werkplek; 
- competentiegericht trainen met de trainer;
- kennis toetsen d.m.v. inbegrepen opgaven. 

Kenniscentrum in de cloud 
Het Kenniscentrum - de website waar u nu bent - is volledig gebouwd op het Google Cloud Platform waardoor u kunt studeren vanaf elke locatie op zowel uw desktop/laptop als ook op alle soorten tablets en smartphones. 'In de cloud' kunt u met andere deelnemers aan een praktijkopdracht werken, met elkaar ervaringen uitwisselen of de lesstof met uw e-coach bespreken. 

Hoe werkt het? 
In het Kenniscentrum start u met een online intake. We stellen u een aantal vragen over uw leerdoelen en -wensen en - indien van toepassing - toetsen we uw competentieniveau door middel van één of meerdere online ontwikkelinstrumenten. Ook vragen we uw werkgever mee te denken over uw leerdoelen. Op basis van uw ontwikkelvragen en leerdoelen wordt een persoonlijk ontwikkelplan gemaakt. Werken met een persoonlijk ontwikkelplan helpt u om uw ambities waar te maken en om te onderzoeken wat u wilt leren en wat u zou moeten leren om uw werk blijvend goed te doen.

Ontwikkeltraject 
Uw ontwikkelvragen en leerdoelen vertalen we steeds in praktische leervormen en -activiteiten: e-learning, training, feedback- en reflectie-gesprekken, e-coaching, praktijk-opdrachten, intervisie en coaching-on-the-job. Deze leervormen en -activiteiten zorgen ervoor dat u leert op de manier die bij ú past zodat u optimaal van uw ontwikkeltraject profiteert. In het Kenniscentrum wordt u de theorie aangereikt, krijgt u opdrachten, toetst u uw kennis en wordt u ondersteund door uw eigen e-coach. 

245 e-learningmodules 
De 48 opleidingen - zie rechterkolom - zijn samen-gesteld uit 245 e-learning-modules (incl. toetsen en opdrachten). Op basis van uw persoonlijk ontwikkel-plan wordt een selectie gemaakt welke e-modules in het ontwikkeltraject worden opgenomen. Voor een overzicht van alle e-learningmodules, klikt u hier. Na het afsluiten van het ontwikkeltraject ontvangt u een certificaat en een dossierverklaring. Een dossier-verklaring is een opsomming van alle leeractiviteiten die u tijdens het ontwikkeltraject heeft uitgevoerd. Overigens, nadat u het ontwikkeltraject heeft afgesloten kunt u nog steeds terecht in het Kennis-centrum, zodat u uzelf kunt blijven ontwikkelen! 

Voor grote én kleine ontwikkeltrajecten 
Een ontwikkeltraject kan bestaan uit meerdere trainingssessies, reflectie-gesprekken, e-learningmodules, praktijkopdrachten, e-coaching en competentiemetingen. Een ontwikkel-traject kan ook bestaan uit één trainingssessie en één praktijkopdracht. Kortom, uw ontwikkelvragen en leerdoelen vertalen we steeds in praktische én kostenefficiënte leervormen en -activiteiten! 

Voor meer informatie belt u SellingNet, telefoon: 074 711 02 62.
48 opleidingen
Accountmanagement/Retail
Adviesvaardigheden
Acquisitie voor de adviseur
Beurzen en (virtueel) netwerken
Binnendienstmanagement
Coaching en begeleiding
Commercieel onderhandelen
Commerciële strategie
Consultative Selling
Contact Relationship Planning
Customer Value Management 
Effectief rayonmanagement 
Key Account Management
Klachtenmanagement
Klantencontact 
Kosten- en winstbesturing
Marketingstrategie 
Motiveren en stimuleren 
NIMA/SMA Sales A
NIMA/SMA Sales B1(VM)
NIMA/SMA Sales B2 (KAM)
Neuro Linguïstic Programming
Non-verbale communicatie 
Offertes schrijven en opvolgen 
Overtuigend argumenteren
Persoonlijke effectiviteit 
Presentatietechniek
Presenteren voor de DMU
Projectmatig werken 
Psychologie van het verkopen
Relatiemanagement 
Retail- en dealermanagement
Retailverkoop
Sales Activity Management
Samenwerking en besluitvorming
Service als profit-center
Servicemanagement 
Strategic Proposal Management
Strategic Selling
Telefonisch klantencontact 
Telefonisch verkopen 
Verkoop- en accountplanning
Verkoop voor technici
Verkoopmanagement
Verkooptechniek en -methoden 
Werkorganisatie
Werving & selectie van sales 
Zakelijke correspondentie