Oktober 2014
Smart Sales
Aangeboden door SellingPower
As the information revolution sweeps through sales, it is changing just about everything, including the traditional sales call. On average, customers are simply a lot smarter than they used to be. That means reps can start the conversation further along in the sales cycle, dropping the basics and moving toward the close faster. Lees meer..

Aangeboden door SalesQuest
Over een ding zijn wij het waarschijnlijk snel met elkaar eens: verkopers met een positieve houding hebben een grotere kans op succes dan verkopers met een negatieve instelling. Lees meer..

Aangeboden door EyesOnSales
Sales slumps are never fun.  Here's the good news: every top sales rep has had a sales slump at some time in their career. Which means, you can overcome this. If the painful feeling of a sales slump outweighs your resistance to change and accountability, do these three things to help pull yourself out of the sales slump. Lees meer..

Aangeboden door Verkopersonline
Gefrustreerd legt u de telefoon neer. Alweer een prospect die geen interesse heeft. 'Dat koud bellen werkt echt niet meer!' Maar als koud bellen niet meer werkt, wat moet u dan? Lees meer..

Aangeboden door Saleshouse
Ze zijn de witte raven, de uitzonderingen op de regel. Het zijn de topperformers in de verkoop. Zij die consistent, jaar na jaar, topscores neerzetten. Ze verkopen in goede tijden en in moeilijke tijden, ze verkopen bekende merken en onbekende producten. Lees meer..

Aangeboden door LinkedIn
It seem to me that the sales and marketing process has changed more dramatically in the last five years than in the previous 30. So, is the sales funnel still a viable model for the sales and marketing process?  Lees meer..